27,28,29,30,31,1 nov,2,3,4,5,6,7,8 :)







Hej alla!!! 27 oktober: var med Hanna A.  28 oktober: var med Agnes och Diana på torget :) 29 oktober: tandläkaren och hälsade på fotbollen! 30 oktober: var på hockey med Agnes och i stan innan!:) 31 oktober: halloweenfest hos Agnes, slingade mitt hår! 1 nov: sov över hos Hanna vi chillade mest. 2 nov: på kvällen åkte vi tillbaka till skolan :) 3 nov: skolan hela dagen x Coop :) 4 nov: skolan hela dagen och Coop städade och sprang. 5 nov: matlagning med Lisa och David-musik. 6 nov: skapande med Lisa! 7 nov: skolan först Lisa sen mitt YFK-tips sen följde vi Agnes till tåget på kvällen käkade vi pizza! 8 nov: åkte till Stenungsund med älsklingen,Daniel Kalle och Hanna. Vi började med systemet först sen så gick jag och Hanna till Coop och handlade för killarna ville göra en hemlig sak , sen så åt vi tacos , sen innan vi åkte tillbaka Cubus där jag köpte en kofta! När vi kom tillbaka Coop här på skolan och handlade lite.  Sen så såg vi på film sen tvättade jag 20 till 22 :) puss och kram //Madde 😘😘😘❤️❤️❤️ 
Ps: fick ett halsband idag av älsklingen!! 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: